❤kpop theory❤

قضیه پروژه pink blood اس ام چیه؟

تعوری در ادامه مطلب..

​​​​​​​​​​

خب بیشتراتون میدونین که اس ام اکانت تیک تاک و اینستا با نام pink blood درست کرده

 

SM Entertainment در 11 مه 2021 تحت چندین کد طبقه بندی برای علامت تجاری "PINKBLOOD" درخواست داد. در ابتدا ، فن ها زیاد فکر نمی کردن چیز خاصی باشه، چون SM Entertainment عادت داره که از چندین نام تجاری استف کنه که هرگز مورد استفاده قرار نمی گیرن "SPRY" ، "LYFE" ، "FRNZ" و "WHITE FOX" همگی علائم تجاری SM Entertainment هستن که روزگاری فرض می شود نام گروه هستند.

با این حال ، وقتی مشخص شد که SM Entertainment اکنون دو حساب شبکه اجتماعی برای PinkBlood راه اندازی کرده است ، همه با تغییر یک آرم صورتی پر زرق و برق و سبک retro ، همه چیز تغییر کرد. حساب های زیر دستگیرهpinkinmyblood اکنون در TikTok و Instagram نمایش داده می شوند و حساب TikTok از قبل تأیید شده است.

حساب TikTok همچنین به حساب اینستاگرام پیوند می زند و قانونی بودن آن را اثبات می کند. اگرچه هنوز هیچ حساب کاربری در بستر محبوب رسانه های اجتماعی Twitter وجود ندارد ، اما این می تواند به این دلیل باشد که دسته PinkBlood قبلاً توسط یک کاربر دیگر توییتر گرفته شده است.

فقط یک مشکل وجود داره: از هم اکنون ، هیچ تأیید یا نشانه ای در مورد واقعی PinkBlood وجود ندارد. با توجه به اینکه علامت تجاری تحت کد طبقه بندی 41 ثبت شده است (که تاکنون فقط برای هنرمندان و فان کلاب ها استفاده نشده است) ، به نظر می رسد که PinkBlood یک پروژه موسیقی باشد. اما اگر این یک گروه جدید باشد ، چه کسی در آن عضو خواهد شد؟ خوشبختانه طرفداران نظریه های خوبی دارند.

1. ساب یونیت گرلز جنریشن؟

یک ایده محبوب این است که PinkBlood می تواند سومین زیرگروهGirls Generation باشد. اولین زیرگروه این گروه ، Girls 'Generation-TTS (متشکل از Taeyeon ، Tiffany و Seohyun) در سال 2012 آغاز به کار کرد. سپس ، پس از فسخ قرارداد چندین عضو با SM Entertainment ، این شرکت اولین بار Girls' Generation-Oh! GG (Taeyeon ، Sunny ، Hyoyeon ، Yuri و Yoona) در سال 2018.

اکنون ، طرفداران حدس می زنند که Hyoyeon و Yuri ممکن است با هم ساب یونیتی تشکیل دهند. اخیراً ، یوری اشاره کرد که با یکی از اعضای گرلز جنریشن پروژه ای در دست کار دارد که از سال 2019 به تأخیر افتاده است. در همین حال ، Hyoyeon اشاره به فعالیت های آینده نسل دختران در اوایل سال جاری داشت.

با این اوصاف ایجاد یک کانال جدید رسانه های اجتماعی برای یک واحد فرعی برای SM Entertainment امری غیر معمول خواهد بود. در حالی که بسیاری از واحدهای NCT حساب های توییتر و اینستاگرام خود را دارند ، زیرواحدهای گروهی منظم مانند Red Velvet - ایرن و سولگی و اکسو سچان این کار را نمی کنند.

2. پروژه اسپا؟

نظریه دیگر این است که PinkBlood می تواند با اسپا مرتبط باشد. دیروز ، حساب رسمی توئیتر aespa به یک سری از فیلم های aespa #LaLaLa_Dance با چالش TikTok پیوند داده شد. اگر با سیستم عامل آشنا نیستید ، هنگام ارسال پیوند به یک فیلم TikTok ، دسته حساب شما در بالای صفحه نمایش داده می شود. حسابی که به ویدئوهای TikTok aespa پیوند داشت ، چیزی غیر از حساب PinkBlood ،pinkinmyblood نبود.

با این حال ، طرفداران مطمئن نیستند که PinkBlood چگونه می تواند با aespa مرتبط باشد. با توجه به اینکه این گروه فقط هفت ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرد ، بعید به نظر می رسد که آنها در اوایل کار خود به ویژه تنها با چهار عضو ، یک زیر واحد ایجاد کنند. یک ایده که برخی طرفداران این تئوری را مطرح کرده اند این است که aespa می تواند اعضای جدیدی به ترکیب خود اضافه کند و زیر واحدهایی مشابه NCT ایجاد کند.

وقتی SM Entertainment فهمید مفهوم aespa جهان KWANGYA نامیده می شود ، چندین طرفدار حدس می زنند که این می تواند اشاره ای به یک گروه هفت نفره باشد. کارینا ، وینتر ، نینگینگ و ژیزل با چهار حرف KWANGYA تشکیل می شوند و امکان عضوهایی را که نام آنها با A ، A و Y آغاز می شود ، باقی می گذارند. گفته می شود ، "kwangya" نیز کلمه کره ای برای بیابان است ، بنابراین ممکن است حروف اول فقط یک تصادف است.

3. SuperM ورژن دختر؟

شاید مطلوب ترین نظریه تاکنون این باشد که PinkBlood ممکن است یک نسخه دخترانه از SuperM باشد. SuperM در سال 2019 شکل گرفت ، پروژه ای بین SM Entertainment و Capitol Music Group است که اعضای چندین گروه پسر زیر شرکت را با هم جمع می کند: SHINee's Taemin ، EXO's Baekhyun and Kai ، NCT127 taeyong  and مارک و WayV's تن و لوکاس.

از زمان تأسیس این گروه ، مدت ها است که طرفداران امیدوارند که یک نسخه زنانه از این گروه فوق العاده متشکل از اعضای Girls ’Generation ، Red Velvet و aespa و همچنین تکنوازان باشد. برخی از محبوب ترین نامزدهای احتمالی شامل Red Velvet’s Seulgi ، Girls ’Generation’s Taeyeon و BoA هستند.

WHAT THE FUCK ? 

هیچ وقت نفهمیدم این اس ام چ غلطی داره میکنه .....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
های ب وبم خوش اومدین
اینجا تعوریای کیپاپ رو تحلیل میکنیم..،واسه درخواستی از گروهتون هم ب تماس با من پیام بدین
نویسندگان
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan